"Când dai, la început dai din ceea ce ai, apoi, de la un moment dat, dai din ceea ce ești." Părintele Arsenie Boca

vineri, 3 ianuarie 2014

O minune a Sfântului Efrem cel Nou

sursa foto: www.doxologia.ro
Zi de mare sărbătoare pentru sufletul meu. Pe 3 ianuarie s-au descoperit moaștele Sfântului Efrem cel Nou din Nea Makri. Sfântul Efrem cel Nou este mare făcător de minuni. Lui ne-am rugat ca s-o avem pe Sofia, citindu-i acatistul timp de 40 de zile. Cu mare bucurie am aflat vestea că sunt însărcinată, mai ales că ne doream un copil de mai bine de doi ani.
Sfântul Efrem ne-a dăruit de fapt un înger rugător în Cer. Cu mintea noastră măruntă de oameni nu putem să pătrundem tainele, dar sunt sigură că-n iconomia lucrurilor nu este puțin lucru să ai un rugător în fața tronului lui Dumnezeu. Sunt sigură că Sfântul Efrem a înfăptuit o minune pentru că ne-a îngăduit s-o botezăm pe Sofia, astfel încât sufletul ei să nu se piardă, ci să ajungă în ceruri. Din punct de vedere medical, viața ei s-ar fi putut opri în pântece, în orice clipă. Așa spun medicii. Dar a fost îngăduit să vină pe lume, să primească Sfântul Botez pentru ca Sofia să se nască în Cer. Sfântul Efrem cel Nou a pus în mintea mea, gândul de-a da şi numele său, asociatiei care a luat naștere în perioada în care am zămislit-o pe Sofia, Asociatia "Sfântul Nicolae si Sfântul Efrem cel Nou". Așa vom duce și memoria Sofiei, mai departe, prin fapte bune. Sfântul Efrem cel Nou să vă mângâie pe toți cei care îi veți cereți ajutorul!

P.S. O părticică din moaştele Sfântului Efrem cel Nou se află la Mănăstirea Chiajna din cartierul Giuleşti Sârbi, acolo unde câţiva călugări au o misiune grea, să ridice mănăstire într-un loc care a fost îngropat, la propriu, în ultimul deceniu, în munţi de gunoaie.
Dacă Sfântul Efrem cel Nou v-a ajutat puteţi să ne scrieţi pe adresa: mailulasociatiei@gmail.com
Mărturia dumneavoastră va fi publicată la rubrica "Se întâmplă minuni". Mulţumim.

Nicoleta Tintea (Moraru), presedinte Asociatia Sfântul Nicolae si Sfântul Efrem cel Nou"

2 comentarii:

  1. Si pentru mama mea, Sf. Efrem cel Nou a facut o minune. Are noduli ca un colier in jurul gatului. Acesti nodul i-au crescut in 2 ani (de la ultimul control) foarte mult si nu a stiut acest fapt. Mergand la Iasi, (noi fiind din Suceava) pentru a vedea cum poate rezolva aceasta problema, deoarece o deranja cand manca sau cand statea in anumite pozitii, d-na dr. de acolo i-a zis ca trebuie sa o programeze pentru punctie si apoi pentru operatie. Evident ca nu am fost de acord cu operatia si am zis sa mai consultam o a doua parere a unui al dr. Am mers la Bucuresti ,la Institutul National de Endocrinologie Parhon, la dl. dr. Constantin Dumitrescu. I-am zis in mare parte situatia si dumnealui a internat-o in spital pentru a-i face investigatii. A stat 2 saptamani in spital. Printre invstigatiile pe care a trebuit sa le faca, bineinteles ca s-a ajuns si la punctie. Si cand a ajuns la punctie, dr.din spital, cel care era specialitzat in punctie i-a zis ca nu e nevoie de asa ceva momentan si sa revina la control. Am fost foarte fericite ca nu este nevoie de punctie pt ca ei ii era foarte frica. Dupa care dl. dr. Constantin Dumitrescu a zis ca nu este nevoie nici de operatie si ca ii va da tratament. Asa a si fost. Tin sa precizez ca abia l-a Bucuresti ne-a spus cineva despre Sf. Efrem cel Nou. Iar perioada pentru care ne-am rugat a fost una ft scurta. Este grabnic ajutator. Sfinte Mare Mucenice Efrem cel Nou iti multumesc ! Cristina

    RăspundețiȘtergere
  2. Sfantul Efrem cel Nou ne.a ajutat si noua in mari incercari cu sanatatea.pe 24 aprilie 2014 s.a nascut fetita fra viata fetita noastra.pe 5mai am avut alta incercare cu sanatatea ajungand la spital.preotul care mi.a citit molifta de lauzie ne.a daruit icoana sfantului sa ne linisteasca sufletele.nevrednica si necredincioasa nu am citt despre viata lui decat cand am realizat ca Bunul Dumnezeu ni l.a scos in cale pe acest sfant rugator si rabdator.ma simteam rau intr.o seara,neavand acatistul sau l.am cautat pe internet si l.am citit. Mult milostivul Efrem mi.a dat alinarea indata ce am terminat de citit acatistul.Iti multumesc Sfinte Efrem cel Nou ca mi.ai ascultat ruga si nevoia si ca te rogi penrru mine.Minunat esti Doamne intru sfintii tai!primeste toate rugaciunile noastre ale nevrednicilor robilor tai.

    RăspundețiȘtergere

Sharing is caring