"Când dai, la început dai din ceea ce ai, apoi, de la un moment dat, dai din ceea ce ești." Părintele Arsenie Boca

marți, 11 martie 2014

Un altfel de 8 martie

Anul acesta am avut un 8 martie special. Am petrecut o zi alături de doamnele din Urlați (Fundația Bucuria Ajutorului - Urlați) și Glodeanu (Copiii din Glodeanu, Buzău). Pentru ele am organizat o vizită în Capitală, pentru cele mai multe fiind pentru prima dată când au venit în Bucureşti.

Ne-am bucurat mult când le-am văzut zâmbetul pe chip, mai ales că știm ce se ascunde în spatele lui. Cele mai multe dintre aceste doamne ascund povești de viață dureroase, lupta cu grijile, cu sărăcia, uneori cu boala, cum este mama lui Jeni, de la Glodeanu, care are și acum episoade de amnezie, în urma unui grav accident de circulație. Toate au copii și unele locuiesc în căsuțe insalubre, unde în loc de podea, pe jos, este pământ. Ne-au emoționat îmbrățișările lor de la final și rugămintea de-a le trimite prin poștă, fotografiile de la eveniment. 

În cadrul vizitei doamnele au vizitat Palatul Parlamentului, au făcut turul oraşului cu ghid, s-au închinat la moaştele Sfântului Dimitrie Basarabov şi au luat masa la restaurant. 

Le mulțumim tuturor celor care ne-au ajutat să facem această bucurie: Annei Marie Parlog şi restaurantului Morgan La Dud, Florentei Ilie, Danei Logofatu, Adrianei Dumitru, Alexandrei Zait, Anei-Emilia Marian, agentiei de turism a Patriarhiei Române, Basilica Travel, Danielei Costin, lui Dragos Antonache, Angelei Silistraru si unei persoane care a contribuit financiar pentru achitarea mesei de la restaurant (persoana a dorit să rămână anonimă).

Am alocat pentru acest eveniment suma de 1959 ron, din care am achitat transportul doamnelor la București, masa la restaurant, costul biletelor pentru vizitarea Casei Poporului și achiziționarea unor cărticele de rugăciuni pe care le-am pus în punguța cu daruri. Mulțumim Agenției de Turism a Patriarhiei Române, Basilica Travel care a asigurat turul gratuit al orașului, cu ghid. Doamnele au primit la finalul evenimentului flori și o punguță cu un gel de duș, o cremă de mâini, o esarfă, o pereche de sosetute, două martisoare, o ciocolată, un sort de bucătărie, o carte de rugăciuni. 

Mai multe fotografii de la eveniment puteţi să vedeţi aici:
 

 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is caring