"Când dai, la început dai din ceea ce ai, apoi, de la un moment dat, dai din ceea ce ești." Părintele Arsenie Boca

luni, 28 aprilie 2014

Cu Sofia în Hong Kong

La finalul lunii martie am avut o mare bucurie. Nu am reuşit să scriem atunci despre ea, dar o facem acum. Prietena asociaţiei noastre, Maggie Tumenbatur care locuieşte în Hong Kong a organizat un eveniment, în memoria Sofiei, un eveniment menit să ne ajute, prin strângere de fonduri să facem şi mai multe fapte bune. În urma acţiunii, Maggie a strâns 1500 de euro pe care ni i-a trimis.

Prima faptă bună pe care am făcut-o cu ajutorul bănuţilor trimişi de Maggie a fost să asigurăm masa de Paşte pentru şase familii, adică pentru 11 adulţi şi pentru 24 de copii. Fondurile rămase vor fi folosite pentru următoarele activităţi umanitare.

Mai jos publicăm cuvintele scrise chiar de Maggie, cuvinte care ne inspiră şi ne ajută să mergem mai departe.

Mulţumim, Maggie! Mulţumim tuturor prietenilor tăi din Hong Kong. Mulţumim tuturor celor care ne-au trimis mesaje de încurajare.

Gentuţa cu donaţii
 "Dacă aş începe cu începutul cred că povestea este destul de simplă. Mie îmi place să ajut oameni la nevoie şi probabil fac asta de când mă ştiu. Şi în mod sigur fac asta fiindcă aşa am fost educată şi am văzut mereu în părinţii mei spiritul de generozitate. Probabil în acelaşi timp port în mine gena mamei mele - persoana cea mai generoasă pe care am cunoscut-o până acum. Indiferent de dificultăţile prin care trecea ea personal a gasit mereu resursele să ajute sau să gaseasca o soluţie.

După cum ştii probabil ne-am cunoscut prin facebook, printr-un share dat de Ioana Silistraru. Sunt mult alte activităţi sau postări care au prins viaţă printr-un share dat de Ioana. Şi am fost foarte încântată să pot ajuta şi de la distanţă, cu paşi mici.

Am realizat în acelaşi timp că eu nu pot ajuta decât cu foarte puţin în contextul problemelor de acolo. Eu nu sunt de ajuns. Şi atunci, m-am gândit cum aş putea să-i implic pe prietenii mei, să ajute o cauză la care ţin cu drag. (...) Am ales pentru eveniment luna martie pentru că atunci este ziua mea de naştere. Este o lună care mă face mereu să mă gândesc la viitor, o lună în care fac multiple evaluări. Şi este şi o ocazie de aduce prietenii împreună, de-a pregăti pentru ei, mâncăruri delicioase. Aşa că am decis să îmbin una dintre plăcerile mele - de a găti pentru prietenii mei, la mine acasă - cu idea de caritate şi de ajutor.

Idea a fost destul de simplă - am dedicat un weekend gătitului şi le-am oferit prietenilor mei posibilitatea de a veni oricând doresc. Este ceea ce noi numim aici "open house" (casa deschisă).

În acelaşi timp i-am informat pe prietenii mei, prin email despre activităţile desfăşurate de asociaţia voastră. Una dintre marile bucurii a fost că de data asta am avut ocazia să invit chiar şi prieteni din comunitatea noastră românească din Hong Kong (încetul cu încetul ne cunoaştem şi avem ocazia să reînviem cultura noastră şi prin alte evenimente în cursul anului).

A fost un weekend foarte plăcut - am servit chiar şi vişinată şi vin românesc Feteasca Neagră - şi am inclus şi o mică loterie unde toti participanţii au câştigat o sticla mică de vin românesc. Mămăliga a fost şi ea nelipsită. 

Sper să mai repet în viitor astfel de activitati, poate chiar împreună, când voi veni în România.

Includ aici câteva fotografii de la eveniment (fotografiile au fost publicate şi pe pagina mea de facebook la albumul "Give with MaggieT").

Cu drag,
Maggie"


Îţi mulţumim dragă Maggie pentru suportul extraordinar şi mai ales pentru că ai reuşit să duci mesajul nostru mai departe. Credem că există un carusel al faptelor bune, care nu ţine cont nici măcar de barierele lingvistice pentru că scoate la iveală acea lumină care trăieşte în fiecare om. Mulţumim tuturor prietenilor tăi. 

Maggie cu două prietene

Prietenii lui Maggie
 

Masa pregătită de Maggie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is caring