"Când dai, la început dai din ceea ce ai, apoi, de la un moment dat, dai din ceea ce ești." Părintele Arsenie Boca

sâmbătă, 3 ianuarie 2015

ANUL 2014, ÎN CIFRE. ŞI NU NUMAI

Anul 2014 a fost un an greu, complicat, aglomerat. Primul an întreg al asociaţiei noastre. Al doilea de existenţă.

Un an în care ne-am străduit, ne-am bucurat şi uneori ne-am mai şi supărat. Uneori am reuşit să facem fapte bune, alteori nu am încercat poate suficient.

Vă rugăm să ne iertaţi dacă v-am supărat, dacă nu am reuşit să răspundem tuturor solicitărilor de ajutor, dacă am făcut prea puţin şi am fi putut poate face mai mult.

Ne-am dori să fim mai promţi, să răspundem mai repede la mesaje, dar timpul ne presează. Activitatea noastră se bazează exclusiv pe voluntariat şi multe dintre activităţile care ţin de organizare, comunicare le facem din lipsa timpului liber, în cursul serii sau al nopţii.

Suntem o asociaţie mică, iar planul nostru este să ajutăm punctual. Cazurile prezentate sunt verificate cu atenţie. Încercăm să ajutăm în situaţii de criză şi ne dorim, în măsura în care putem, să-i sprijinim pe cei care sunt în nevoie, astfel încât, după ce trece "furtuna de probleme", ei să se descurce singuri.

Scopul nostru este aşa cum am precizat încă de la început, acela de a-l îmbrăca pe cel gol, de a da de mâncare celui flămând, de a-l mângâia pe cel bolnav.

Oricine poate vedea cine sunt cei pe care-i ajutăm. De cele mai multe ori preferăm să publicăm numerele de cont ale beneficiarilor tocmai pentru ca ajutorul să fie distribuit în mod direct, iar cei aflaţi în nevoie să primească sprijin cât mai rapid. Îi încurajăm pe cei care ajută să-i cunoască în mod direct pe cei care au nevoie de ajutor.

Bucuriile noastre sunt multe şi nu se pot exprima în cuvinte. Iar bucuriile noastre sunt şi ale voastre. Ale tuturor celor care aţi fost alături de noi. Ne bucurăm mult că familia noastră de prieteni s-a mărit anul acesta. Şi de multe ori am asistat la mici minuni.

Vă mulţumim tuturor celor care ne-aţi sprijinit anul în 2014 financiar, emoţional, celor care aţi dat din timpul vostru pentru a-i ajuta pe cei aflaţi în nevoie, vă mulţumim tuturor celor care v-aţi rugat pentru noi şi pentru cei prezentaţi pe pagina asociaţiei noastre, celor care aţi dat mesajele noastre mai departe, aţi dechis uşi sau inimi. Vă mulţumim pentru că aţi redirecţionat 2 la sută din impozitul pe venit către noi. Şi le mulţumim firmelor care ne sprijină.

Aşa cum am promis, din trei luni în trei luni am publicat un raport de activitate pentru ca toţi cei care ne ajută să poată vedea cum au fost chetuite fondurile strânse din donaţii.

În 2014 am cheltuit pentru sprijinirea celor aflaţi în nevoie suma de 40310.52 ron (aproximativ echivalentul a 9.000 de euro).

Detaliile pe larg le regăsiţi mai jos.

Vă mulţumim tuturor, vă dorim un An Nou cu bucurii şi sperăm ca şi-n 2015 să fiţi alături de noi. Doamne, ajută!

Nicoleta Moraru (Ţintea)
Preşedinte Asociaţia "Sfântul Nicolae şi Sfântul Efrem cel Nou"

TOTAL BUGET CHELTUIT ÎN 2014 PENTRU SUSŢINEREA CELOR AFLAŢI ÎN NEVOIE: 40310.52 ron

ianuarie - martie 2014 - suma alocată 8179.62
aprilie - iunie 2014 - suma alocată 7608.8 ron
iulie - septembrie 2014 - suma alocată 15.745 ron
octombrie - decembrie 2014 - suma alocată 8777.1 ron

RAPOARTELE FINANCIARE ÎN DETALIU:

IANUARIE - MARTIE 2014
https://www.facebook.com/notes/asocia%C8%9Bia-sf%C3%A2ntul-nicolae-%C8%99i-sf%C3%A2ntul-efrem-cel-nou/raport-de-activitate-15-ianuarie-15-martie-2014/413592245452079

APRILIE - IUNIE 2014
https://www.facebook.com/notes/asocia%C8%9Bia-sf%C3%A2ntul-nicolae-%C8%99i-sf%C3%A2ntul-efrem-cel-nou/raport-de-activitate-aprilie-iunie-2014/466040353540601

IULIE - SEPTEMBRIE 2014
https://www.facebook.com/notes/asocia%C8%9Bia-sf%C3%A2ntul-nicolae-%C8%99i-sf%C3%A2ntul-efrem-cel-nou/raport-de-activitate-iulie-septembrie-2014/525873634223939

OCTOMBRIE - DECEMBRIE 2014
https://www.facebook.com/notes/asocia%C8%9Bia-sf%C3%A2ntul-nicolae-%C8%99i-sf%C3%A2ntul-efrem-cel-nou/raport-de-activitate-octombrie-decembrie-2014/576411699170132

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is caring